תוספות בניה קלה שישדרגו את חצר הבית

הצבת אלמנטים דקורטיביים ועד למבניים כתוספות לגינה הפרטית, יכולה לשדרג באופן משמעותי את מראה החצר ולהפוך אותה למקום נעים ומזמין יותר, פרקטי יותר וכזה התואם במדויק את טעמכם האישי. 

בנייה קלה היא פתרון מצוין לשדרוג מהיר ויעיל של הגינה, אך בו-זמנית עלינו גם לזכור כי מדובר בפרויקט בניה לכל דבר ועניין המצריך לעתים אישורים וכן בדיקת התב"ע. בכל שאלה והתייעצות בנושא זה, הינכם מוזמנים לפנות אליו ונשמח לסייע, וכן אם חיפשתם אחר השראה, הנה כמה רעיונות ופרויקטים שתוכלו לערוך בחצר ביתכם עם בנייה קלה.

פרגולות כפתרון הצללה ותיחום

הוספת פרגולה לחצר היא דרך נפלאה ליצור אזור מוצל ונעים לישיבה.

פרגולות מבנייה קלה עשויות לרוב מאלומיניום או עץ קל ועמיד. 

הפרגולה מספקת הגנה מהשמש והגשם, וניתן להוסיף לה וילונות, צמחייה מטפסת או תאורה דקורטיבית.

חשוב לדעת שכיום גם פרגולות העשויות חומרים סינטטיים שונים, יכולות להגיע במראה המדמה באופן כמעט מדויק את מראהו של העץ הטבעי. בכך תוסיפו מראה טבעי, זאת מבלי שתצטרכו להשקיע מאמץ בטיפוח ושימוש הפרגולה.

דקים מעץ

התקנת דק מעץ או מחומרים סינתטיים היא דרך מצוינת לשדרג את מראה החצר וליצור שטח ישיבה נעים.

דק מבנייה קלה הוא פתרון עמיד ומחזיק מעמד לאורך זמן, ואינו דורש תחזוקה רבה. ניתן לשלב את הדק עם ריהוט גינה, אדניות וצמחים.

בהיבט זה הרי שכדאי גם לדעת כי ניתן לערוך באמצעות בניה עם תבניות מטבח חוץ שהפך בשנים האחרונות לתוספת פופולרית לחצר. תוספת שכזאת מאפשרת ליהנות מבישול ואירוח באוויר הפתוח. 

מחסנים

הוספת מחסן או גזיבו לחצר מאפשרת ליצור מקום אחסון נוסף או אזור מוצל ומוגן לפעילויות שונות. 

בחצרות רבות בעלי בתים פרטיים מחפשים אחר הדרכים שיאפשרו להם לאחסן את מוצריהם השונים, זאת מבלי לפגום במראה החצר והאסתטיקה. 

מחסנים וגזיבואים מבנייה קלה ניתנים להרכבה מהירה ועמידים בתנאי מזג האוויר.

יחידת דיור חדשה

נוסף על מחסנים, הרי שניתן להקים יחידת דיור מלאה לצרכי השקעה או עבור בני משפחה.

חשוב לציין בשנית כי הקמה של דבר מה שכזה, מצריכה בדיקות מקדימות הנוגעות להיבטי מקרקעין ואישורים מטעם הרשות המקומית או המוניציפלית בה מוקם המבנה החדש.

צמחייה ועציצים

שילוב צמחייה ועציצים מעוצבים בחצר יכול לשדרג את המראה ולהוסיף חיים וירק. באמצעות בניה קלה תוכלו לערוך מבנים דקורטיביים יפהפיים שיכילו את העציצים ובכך ליצור עיצוב אחיד ושלם. יש לזכור כי לצד זאת, היבטים דקורטיביים המקשים על ניקוי פני השטח צריכים להילקח בחשבון. שכן כלי גינון דוגמת מפוח עלים אינם מגיעים תמיד לכל מקום.

לסיכום

תוספות לחצר הבית עם בנייה קלה הן דרך מצוינת לשדרג את מראה הגינה ולהפוך אותה למקום נעים, נוח ומזמין יותר. בעזרת פתרונות כמו פרגולות, דקים, מטבחי חוץ, בריכות, מחסנים, שבילים ותאורה, ניתן ליצור חצר מעוצבת ומושקעת, שתשמש אתכם ואת בני משפחתכם לאורך זמן.

ובכל שאלה והתייעצות נשמח לעמוד לשירותכם.

מה היה לנו עד עכשיו במאמר?

מאמרים נוספים

Facebook
Twitter
LinkedIn