בניה קלה של צימרים – איך תעצבו אותם בסטייל?

כשהמטרה היא צימר, בניה קלה מציעה 4 יתרונות משמעותיים במיוחד: קיצור משך הזמן הדרוש עד להשלמת הקמת המבנה, ידידותיות לסביבה, בידוד מוצלח כך שהצורך בהפעלת פתרונות קירור וחימום יהיה מינימלי ועלויות נמוכות יחסית. בזכות היתרון האחרון נשאר יותר כסף פנוי לעיצוב הצימר, ואפשר להעניק לו אופי מעניין ואטרקטיבי.

אפשר – וכדאי. התחרות בענף הצימרים קשוחה, וכדי למשוך את תשומת הלב של המתעניינים והמתעניינות כל מקום חייב להיראות ייחודי ומושקע. כאן בעמוד תמצאו המלצות רלוונטיות, מוזמנים ליישם אותן וליהנות מצימר מעוצב היטב ובהתאם פופולרי.

קודם כל קונספט

השלב הראשון בעיצוב צימר בבניה קלה הוא קונספט. מתוך הקונספט נגזרת התוכנית ונבחרים כל האלמנטים שיוצבו בפועל במבנה, ולכן זהו שלב קריטי. קונספט מעניין ובעיקר כזה שמכוון אל קהל היעד של הצימר מבטיח מראה מרשים שיוביל לביקוש נרחב. האפשרויות רבות ומגוונות וההמלצה החשובה ביותר היא פשוט לתת לדמיון שלכם חופש פעולה מלא.

חומרים טבעיים

כשעיצוב הפנים מתבסס על חומרי גלם מהטבע – עץ, אבן, ברזל – התחושה שמתקבלת היא של חיבור עוצמתי לסביבה. זהו אחד המרכיבים העיקריים בחופשה מוצלחת: ניתוק מההוויה היומיומית וחיבור למקום אחר. כשהצימר שוכן בסביבה כפרית נעימה, או בכל מקום אחר מוקף בנופים יפים, רהיטי עץ או קירות אבן, ושאר אלמנטים מחומרי גלם טבעיים, מבליטים את כל היופי שמסביב ומביאים אותו גם אל תוך הצימר.

אלמנטים ייחודיים

צימר מוצלח הוא כזה שמצד אחד מתאפיין בחמימות ונעימות ביתיות, ומצד שני יש בו גם תחושה של משהו אחר לגמרי. את החלק הראשון אפשר לספק כאמור באמצעות חומרי גלם טבעיים ובפרט עץ, ואילו את החלק הנוסף, זה שמבטיח יציאה מהשגרה, רצוי לייצר באמצעות אלמנטים ייחודיים.

דוגמה מצוינת לכך היא קמין גז מעוצב: גם פתרון חימום לימי החורף הקרים ובמיוחד לשעות ערב, גם פריט שאין בכל בית ולכן מסמל את ההנאה שבחופשה, וגם אלמנט מרשים מאוד בפני עצמו. עוד כדאי לדעת שלקמיני גז יעילות אנרגטית גבוהה, כך שהשימוש בהם לא כרוך בעלות כספית גבוהה.

מקסימום שליטה בתאורה

הנחת שרווים במהלך חופשה בצימר מושפעת במידה רבה מהאווירה במקום. אחת הדרכים האפקטיביות ליצור אווירה נכונה היא באמצעות תאורה. בהתאם כדאי לכלול בעיצוב של הצימר מגוון רחב של גופי תאורה, בכל רחבי החלל, כך שלנופשים תהיה מקסימום שליטה. כמו כן רצוי להתקין גופי תאורה עם דימרים, גם כן לטובת הבטחת חופש בחירה מלא, בכל נקודת זמן לאורך החופשה.

מטבח נוח ומאובזר

פינוקים קולינריים הם כמובן חלק בלתי נפרד מכל חופשה כיפית. אמנם כשאנחנו נופשים לא תמיד נרצה לבשל, אבל מצד שני יש גם אורחים שישמחו להכין בעצמם ארוחות שחיתות. בהתאם כדאי לדאוג למטבח נוח, מרווח ככל האפשר ובעיקר מאובזר בכל הציוד הדרוש – כדי לעמוד בסטנדרטים הגבוהים גם מבחינה זו.

 

מה היה לנו עד עכשיו במאמר?

מאמרים נוספים

Facebook
Twitter
LinkedIn